Seurakunta

Kokkolan Perinteisen Helluntaiseurakunnan toiminta ja hallinto perustuvat Pyhän Raamatun Uuden Testamentin ilmoitukseen paikallisseurakunnasta. Seurakunta on perustettu vuonna 2009. Seurakuntaa johtaa vanhemmisto, jonka pää on Kristus. Toiminta on aktiivista ja Herra on antanut kasvua.

Seurakunnan jäseneksi voidaan ottaa henkilö, joka antaa raamatullisen todistuksen uskostaan Jeesukseen Kristukseen, on ottanut apostolisen upotuskasteen uskoontulonsa jälkeen ja osoittaa elämällään tunnustuksensa todenperäisyyden.

Seurakunta on yhdistyspohjainen, ja hallinnosta vastaa Kokkolan Perinteisen Helluntaiseurakunnan Tuki ry:n hallitus. Seurakunnassa ei hyväksytä Raamatun ilmoituksesta poikkeavaa ulkoapäin tulevaa keskusjohtoista katto-organisaatiota, eikä seurakunta liity uskonnolliseen yhdyskuntaan nimeltä Suomen Helluntaikirkko. Seurakunta haluaa kuitenkin kuulua ja olla mukana Suomen Helluntaiherätyksen veljesyhteydessä.

Åströminkuja 4, 67100 Kokkola
perinteinenhelluntaisrk.kokkola@gmail.com

Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita